Betwinner bonus i recenzija

Betwinner kladionica je jedna od najmlađih online kladionica u industriji klađenja, a osnovani su početkom 2018.godine u Rusiji. Ova kladionica posluje po principu kombinovanja visokih koeficijenata i velikom i interesantnom ponudom za klađenje uživo i broj registrovanih igrača im se povećava iz dana u dan. Ova kladionica predstavlja svojevrsni internacionalni centar za klađenje jer imaju platformu koja podržava 51 jezik i nude 6 različitih vrsta koeficijenata.

Opšte informacije za Betwinner kladionicu

Betwinner kladionica je kao što smo već rekli tek zakoračila u svijet online klađenja i predstavlja “mladu snagu” ove industrije. Cilj njihove veb stranice je nuđenje konkurentnih kvota za klađenje, uslugu najvišeg nivou za svoje igrače i  stalnu korisničku podršku kako igrači tokom igranja ne bi brinuli ni o čemu. Sjedište ov kompanije koja rukovodi Betwinner kladionicom je na Kipru, a licenca je regulisana zakonima države Kurasao. Zbog toga možete biti sigurni da su vaša sredstva kod njih bezbjedna, a da ćete imati fer sredinu za igranje. Ono što je bitno istaći je da nije svim zemljama širom svijeta omogućeno da otvore račun u Betwinner kladionici.

Betwinner veb stranica

Veb stranica Betwinner kladionice je uređena na najmoderniji mogući način što i priliči jednoj novoj onlajn kladionici. Ona ima veoma laku navigaciju kroz inovativno i logično uređenje nudeći prilagodljive menije. Njihova online stranica je vizuelno privlačna, čista, jednostavana, ali elegantnog dizajna što dodatno doprinosi privlačenju novih korisnika. Betwinner kladionica igračima nudi da izaberu neki od 50 jezika oje podržava njihova online platforma, nude punu pokrivenost na više od 50 jezika kako bi isporučili optimalnu jezičku fleksibilnost. Izgledom stranice i vizuelnim rješenjima su se maksimalno potrudili da privuku što više novih igrača. Samo kada pogledate dizajn njihove veb stranice odmah će vam biti jasno da se radi o modernoj i sofisticiranoj online kladionici koja će vam ponuditi vrhunsku uslugu.

Betwinner

Pokrivenost

Betwinner kladionica svojim igračima nudi klađenje na velik broj sportova. Imaju ponudu koja je jednako dobra poput one oje nudi konkurencija. Fudbal, tenis, hokej i košarka su očekivano najigraniji i najzanimljiviji sportovi, ali imate opciju da se možete kladiti i na neke manje popularne  sportove kao što su badminton, hokej, stoni tenis, Moto GP, Formula 1 ili MMA.

Betwinner onlin ekladionica igračima nudi i veliku pokrivenost sportovima kada je u pitanju online klađenje uživo. Gotovo da nema događaja ili sporta koji nemaju u ponudi pod opcijom klađenje uživo.

Ponuda

Betwinner kladionica svojim članovima nudi veliki broj različitih mogućnosti za igranje na neki sportski događaj. Ono što je uobičajeno za većinu kladionica važi i za njih, a to je da je najveća ponuda na fudbalske utakmice, zatim slijede košarkaški, rukometni i odbojkaški mečevi. Ni ostali sportovi nemaju neki veći zaostatak kada govorimo o ponudi. Rijetko koja kladionica kada je riječ o online kladionicama ima tako širok spektar različitih mogućnost za klađenje na pojedinačan sportski događaj kao što to nudi ova kladionica.

Opcije opklada obuhvataju stotine različitih marketa koje se daju po događaju, to uključuje brojne igre poput igre na žute kartone, slobodne udarce, faulove, kornere i brojne druge. Sveobuhvatna sportska raznolikost involvira već pomenuti fudbal, košarku, tenis, odbojku, ali i golf, hokej na ledu, rukomet, boks, američki fudbal, bejzbol, hokej, stoni tenis, biatlon, triatlon, bandi, kriket, formula 1, snooker, skijanje , biciklizam, floorball, karling, vaterpolo i hokej na ledu. Igrači mogu odlučiti i za igranje u tzv. akumulatorskim opkladama, pojedinačnim ili sistemskim, uz opcije za klađenje na TOTO tačan rezultat i TOTO-15. Korisnici ove kladionice mogu pristupiti mnogim ekstra tržištima koja pokrivaju određne događaje kao što su tačan rezultat, evropski hendikep, prvi tim koji daje gol ili preko / ispod itd.

Koeficijenti

Betwinner kladionica nudi i vrlo dobre koeficijente svojim igračima. Ono što je bitno je da vrlo rijetko smanjuju koeficijente, a to je nešto što igrači posebno vole posebno oni koji tek odlučuju kojoj online kladionici daju povjerenje. Nijedan kladioničar ne voli kladionicu koja smanjuje svoje koeficijente i to je nešto što je najnepopularnije u svakoj kladionici.

BetWinner kladionica daje odlične mogućnosti klađenja sportskim kladioničarima pri svakom nivou iskustva. Oni imaju mogućnost da biraju koeficijente iz velike ponude koja se ažurira svakog dana, a u isto vrijeme daju i veoma dobre koeficijente. Iskusni igrači uživaju u nalaženju mnogobrojnih opcija za klađenje na sportske događaje. Kao što je očekivano od svake poznate kladionice BetWinner garantuje plaćanje po svakoj uspešnoj opkladi.

Betwinner Bonus

Prilikom registracije na Betwinner kladionicu dobijate do 100 eura bonusa. To je svima poznat bonus dobrodošlice. Tu je i zbirna opklada dana koja će povećati vaš dobitak 10%. Pored toga nude i 100% bonus za uplatu četvrtkom na uplate do 100 eura. imaju i bonus ponudu koju zovu “Lucky9” i zahvaljujući tome možete ostvariti povraćaj izgubljenog novca na tiketu na kom ste pogodili 9 od 10 parova. Betwinner kladionica će vam tada vratiti 9% od ukupnog dobitka koji bi ostvarili da ste igrali devet parova koje su pogođeni.

Betwinner daje i poseban bonus za niz izgubljenih opklada.

Za niz od 20 izgubljenih opklada dobit ćete:

• Na opklade od 20 eura – bonus 100 eura.
  • Na opklade od 50 eura – bonus 250 eura.
  • Na opklade od 100 eura – bonus 500 eura.

Uživo klađenje

Betwinner kladionica ima odličnu ponudu i kada govorimo o klađenju uživo. Glavni fokus u ovom segmentu im je n akošarci i fudbalu, ali dostupni su vam svi sportovi koji se u tom momentu pojavljuju sa dostupnim parovima. Osim togа u ponudi klаđenje uživo imaju sve najpopularnije sportove ali i one koji su manje popularni kao što su, rukomet, bilijаr, kriket, hokej i odbojkа. Ponuda događaja na koje je moguće klađenje uživo je izvanredna. Koeficijenti na mečeve uživo su zaista dobri.

Mobilno klađenje

Betwinner kladionica je dostupna i responsivna na svim mobilnim uređajima.Vi registrovani korisnici će bez ikakvih problema moći da koriste pun kapacitet ove online kladionice bez obzira sa kog uređaja budu ušli na njenu veb stranicu. Takođe postoji i aplikacija za mobilne uređaje iOS i Android. Ova aplikacija je više nego dobro urađena i igrači će moći da uživaju u svim pogodnostim koje nudi ovakav način igranja sportske kladionice.

Igre u Betwiiner kazinu

Broj kazino igara koje se nude u Betwinner kazinu je zaista veliki. To i nije neko iznenađenje s obzirom da ostvaruju saradnju sa nekim od najvećih svjetskih provajdera za online kazino igre. Igre na stolu se mogu igrati sa mobilnih uređaja. Izbor je velik i ide od tradicionalnih ponuda Blackjacka, Roulette i Baccarata. Tu su i manje igrane kazino igre poput TV kvizova i slično.

Kada su u pitanju igre ponuđene na BetWinneru, igrači  zasigurnoneće biti razočarani, bez obzira na njihove opšte sklonosti. Kao što smo kazali sarađuju sa brojnim čuvenim provajderima igara. Time su osigurali da su svi relevantni slotovi i ostale igre dostupni za igru. Izdvojeni provajedri uključuju: Microgaming, NetEnt, Play’n GO, Endorphina, Playson, Habanero, Big Time Gaming, iSoftBet, Blueprint Gaming, Rival, ELK, Iron Dog Studios, Betsoft, GameArt, Spinomenal, Fugaso, MrSlotty, KA Gaming, NextGen Gaming , i mnogo više.

Uplata i isplata

Betwinner kladionica se potrudila da igračima koji se kod njih registruju ponudi najveći mogući izbor kada je uplata novca na račun u pitanju. Neke od najpopuranijih metoda za depozit novca su. Visa, MasterCard, Maestro, Skrill, Neteller, QIWI, Bitcoin, Litecoin, Dogecoin, Dash, AstroPay, MoneySafe i Neosurf. Minimalni depozit je 1 euro.

Kada je riječ o opcijama za isplatu i one su gotovo identične onima za isplatu. Visa, MasterCard, Maestro, Skrill, Neteller, QIWI, Bitcoin, Bitcoin Cash, Litecoin, Dogecoin, Dash, AstroPay, MoneySafe, Neosurf. Minimum novca koji možete podići je 1.5 eura.

Ova online kladionica bez imalo sumnje ima neke od najboljih opcija za uplatu i isplatu sredstava. Osim toga limiti za uplatu i isplatu su veoma dobri.

Korisnička podrška u Betwinner

Korisničku podršku u Betwinner online kladionici možete dobiti na više načina. Tu su e-mail, telefon i usluge Live Chat. Možete i popuniti obrazac za pitanje, a odgovor ćete dobiti za najmanje 24 sata. Ukoliko vam je potrebna pomoć pri igranju, detaljna uputstva za sve  možete naći na glavnoj stranici u sekciji Pomoć. Operateri koji rade na čatu uživo su izuzetno brzi i veoma ljubazni. Oni će odgovriti na svako vaše pitanje i bez sumnje ćete dobiti odgovor na sve što vas bude zanimalo. a tiče se problematike uplate, ispalte, registracije i slično. Uopšte gledano za igrače je čat uživo uvijek najbolja opcija za komunikaciju s akladionicom jer direktno možete pitati operatere za rješavanje određenog problema koji imate. Uvijek ih kontaktirajte ako imate neku nedoumicu kako bi izbjegli da se kasnije pokajete zbog nečega u što niste bili sigurni.

Zaključak za Betwinner kladionica

Betwinner kladionica je zaista veoma dobar izbor za svakog igrače koji želi šaroliku i veliku ponudu mečeva i događaja za sportsko klađenje. Ova kladionica svojim igračima nudi sve one sportske događaje koje imaju i najveće online svjetske kladionice. Promocije i bonusi su više nego dobri i uz njih ćete dobiti najviše za svoj novac pa vam savjetuje da ih uvijek iskoristiti. Načinom na koji rade svakodnevno obogaćuju svoju ponudu kako bi se pozicionirali visoku u svijet sportskog klađenja, ali i kockanja. Svako ko poželi da igra u ovoj online kladionici može biti siguran da će imati fer uslove za igru i da su njegove opklade i novac sigurni.