Meridianbet Bonus i Recenzija

Meridianbet je osnovan 2001. godine od strane Meridian Tech d.o.o. sa sjedištem u Beogradu. U Meridian online kladionici, korisnici mogu koristiti sportsko klađenje kao i kazino. Ova kladionica je već sada zauzela jedno od vodećih mjesta među najpopularnijim i kladionicama sa najvećom ponudom u Crnoj Gori. Može se slobodno reći da je mali broj kladioničara u Crnoj Gori koji nisu čuli za ovu kladionicu što dovoljno govori o njenoj popularnosti, ali i dostupnosti. MeridianBet je uvlasništvu kompanije Meridian Gaming Ltd. čije sedište se nalazi na Malti i poseduje jednu od najvalidnijih licenci na svetu koju je izdala Malta Gaming Authority. Ispod, u nekoliko rečenica, predstavićemo vam kompletnu sliku ove kladionice.

Veb stranica Meridianbet

Generalno, veb stranice svih kladionica su slične strukture pa tako, lijevo imate listu sportova, dok se na centralnom mjestu nalaze utakmice uživo. Meridianbet u svom izgledu ima malu različitost, a to je originalan raspored koji zahvata cijelu stranicu. Klikom na meni Sportsko klađenje otvoriće vam se ponuda širokog spektra utakmica koje nudi ova kladionica. Dio za Uživo klađenje je rezervisan za sve sportske događaje koji se odigravaju uživo, dok će vam naslov u meniju nazvan Onlajn kazino donijeti raznovrsne kazino igre koji vam nude puno zabave.

Sajt ima prijatnu kombinaciju tamno crvene i bijele boje. Funkcionalnost sajta je odlična i pri izradi je korišćen layout koji koristi većina najpoznatijih svetskih kladionica i koji se pokazao kao najbolji. Jedna od prednosti korišćenja njihovog sajta je ta što imate mogućnost biranja tipa kvota na decimalne, frakcionalne i američke što je prava retkost kada je u pitanju ovaj deo sveta. U dijelu funkcionalnosti i dizajna MeridianBet je postavio visoke standarde.

Navigacija i jezici

Činjenica je da se veb strana razlikuje od drugih i da daje korisnicima osećaj zadovoljstva dok traže mečeve na koje da se klade. Lako je snaći se i brzo je potražiti ono što vam je potrebno. Čak i najneiskusniji igrači će se vrlo brzo snaći jer je sve organizovano veoma jednostavno i omogućava svakom igraču da bez većih problema pronađe ono što želi. Sa lijeve strane u vertikalnom meniju ćete naći sve sportove i lige koje su trenutno u ponudi, a na suprotnoj desnoj strani se nalazi vaš tiket.

Pokrivenost

Pokrivenost kladionice Meridianbet je ista kao i kod najvećih i najpoznatijih svetskih onlajn kladionica. Da budemo realni, ovdje se možete kladiti na svaki sport koji vam padne na pamet. U ovoj kladionici pored najpopularnijih sportova poput fudbala, košarke, tenisa, rukometa, odbojke imate i neke manje popularne i poznate. Osim ovih sportova oni često imaju u ponudi i neke društvene događaje na koje možete položiti opkladu kao što je npr. pobjednik na izborima u SAD, pobjednik Evrovizije, pobjednici na dodeli filmskih nagrada Oskar.

Igrači čak i sami mogu sebi kreirati događaj i nakon toga kladionica će im dati kvote na koje oni mogu postaviti opkladu. Sve ovo govori u prilog tome da se kod njih možete kladiti gotovo na sve što vam padne na pamet. Ponuda im je odlična i zaista bogata. Sve i da tražite po drugim kladionicama gotovo izvjesno nećete naći bolju pokrivenost sportovima i igrama koju nudi ova kladionica. Jednostavno – potrudili su se da naprave takvu pokrivenost da igrač nema potrebu da neki sport ili meč traži bilo gdje drugo.

Ponuda u Meridianbet-u

Kao što smo gore napisali traka za meni sadrži sve sportove za klađenje. Pored glavnih, fudbala, tenisa, košarke i hokeja, možete da nađete i skijanje, stoni tensi, boks i mnoge druge sportove. Kao što možete da zaključite iz našeg iskustva, nema mnogo mogućnosti za klađenje na sportove na Bliskom istoku i Aziji, fokus im je Evropa. Međutim, to nije limitirajući faktor jer ponuda koju oni nude je zaista obimna i opširna. Sve što vam je potrebno da bi sastavili jedan dobar tiket svakodnevno ćete imati u njihovoj ponudi. I ne samo to Meridiam se iz dana u dan trudi da svoju ponudu uveća, kako na broj mogućih mečeva tako i na broj opcija koje možete birati na nekom od tih mečeva.

Pri izboru utakmica, naći će vam se prvo najpoznatiji znaci 1 x 2, više/manje, poluvrijeme/kraj i mnoge druge poznate igre.

Kvote

Kvote mogu da budu presudan dio pri izboru kladionica. Meridian kladionica ima dobre kvote i možemo da kažemo da se dobro nosi sa ostalim svjetskim onlajn kladionicama.
Zaključili smo da su im kvote malo niže za manje popularne sportove kao što su golf, bilijar i skijanje.

Meridian ne nudi veće kvote od recimo nekih poznatih svetskih kladionica, ali ne nudi ni značajno manje, što znači da se u ovom segmentu nalazi u nekoj “zlatnoj sredini”. Ukoliko uradite kalkulaciju margina ove kladionice naići ćete na podatak da su one u visini od 5% što je izuzeno dobro. Takav procenat se smatra standardom u svetskoj industriji sportskog klađenja. Mali je broj kladionica u svetu koje imaju nižu marginu. Ako od kladionice tražite dobre kvote i niže margine onda je Meridian kladionica svakako dobar izbor za svakog igrača.

Meridian kazino

Na glavnoj stranici sportske kladionice Meridian, meridianbet.me, u gornjem lijevog uglu, nalazi se link za Meridian kazino. Klikom na njega ulazite u raznovrstan i bogat svijet igara onlajn kazina. U trenutku kada pišemo ovu recenziju u ponudi je 427 slota, 11 džek pot igara, 21 video poker igra, 29 igara za stolom, odnosno 24 igre iz kategorije „ostalo“.

Pretragu igara možete vršiti i na osnovu provajdera, u ovom slučaju to su Microgaming, Fazi, MBGames, Habanero i Leap, a u gornjem desnom uglu postoji i polje za pretragu u koje možete ukucati ime vaše omiljene igre i provjeriti da li se nalazi „na meniju“ Meridian kazina.

Otprilike na sredini stranice nalazi se trenutna vrijednost džek pota, koja je vrlo primamljiva, a ispod te cifre dvije kategorije posvećene „aktuelnim igrama“ i „igrama koje volimo“.

Svaka igra ima dvije opcije, kroz prvu se odmah uključujete u pravu igru, za vaš novac, a tu je i druga, koja vam omogućuje da najprije malo trenirate prije nego što odlučite da ispitate svoje sposobnosti odistinski.

Meridian slot igre

Najraznovrsnija ponuda je na „Slot” igrama gdje je moguće naći 427 igara, što je zaista impozantan broj.

Slot igara ima najviše i zaista vam preporučujemo da izdvojite malo vremena da se upoznate sa bogatom ponudom. Mi ćemo vam pomenuti samo neke naslove, tu su: Book of Oz, Medusas Golden Gaze, Showdown Saloon, Icy Gems od Microgaminga, Starlight, Crystals of Magic, Templar’s Quest i Book of Spells od provajdera Fazi, MBGames nudi samo jednu igru u ovoj kategoriji Gem Miner, a Habanero igre kao što su Ways of Fortune, Presto ili Gangsters.

Ono što odmah može zapasti za oko kod ovih igara je da neke podržavaju samo Google Chrome web pretraživač, što može predstavljati problem nekim igračima i ovdje je Meridian nefleksibilan jer vas „prisiljava” da skinete ovaj program ako želite igrati.

Meridian igre za stolom

Nakon slot igara ovo su najpopularnije kazino igre, a prva među njima je pogađate rulet. Meridian u svom kazinu nudi veliki broj različitih verzija ruleta koje su svaka za sebe izuzetno zanimljive. Pored ruleta tu je neizbježni blekdžek i bakarat. Kada govorimo o igrama za stolom Meridian nudi jednu sjajnu igru kockica „Titan dice”. Ako krenete u Meridian kazino ova igra je apsolutno naša preporuka.

Meridian video poker

Meridian kazino vam nudi priliku da se dobro zabavite i dobro zaradite uz dvadesetak video poker igara. Tu su All Aces Poker, Tens or Better, Jacks or Better, Joker Poker, Deuce Wild, Aces&Eights i druge.

Uplata

Ukoliko odlučite da se registrujete na Meridianbet sajt biće vam vrlo jednostavno i bezbedno da izvršite uplatu. Uplate se mogu vršiti putem kreditnih i debitnih kartica, ali i jednog od najpoznatijih e-novčanika Skrill. Ako, pak, preferirate staromodan način uplate isto uvek možete izvršiti i u nekoj od poslovnica koja vam je najbliža. Zaista su se maksimalno potrudili da igračima ponude najrazličitije opcije za uplatu kako bi svako mogao odabrati ono što je najbolje, ali i najlagodnije za njega. Ranije su kladioničari dosta kuburili sa ovim segmentom, ali je Meridian to riješio na najbolji mogući način. Postoji nekoliko metoda za uplatu na sredstva, a to su:

• Mastercard
  • Maestro
  • Diners Club
  • Visa
  • Skrll
  • Paysafecard
  • Neteller
  • Clickandbuy
  • Ukash
  • Bank transfer

Isplata

Što se tiče najvažnijeg dijela, odnosno isplate sredstava, sa sigurnošću tvrdimo da na siguran, brz i bezbedan način novac stiže do vas. Isto kao i za uplatu, za isplatu možete da koristite vaše kreditne kartice ili debitne kartice. Skrill, Neteller i bankarski transfer. Provizije najčešće nema ili ukoliko je ima, ona je minimalna. Kao i za uplatu i ovaj segment je maksimalno pojednostavljen i igrači sami mogu izabrati ono što ima najviše odgovara, a izbor je zaista više nego dobar.

Korisnička podrška u Meridianbet

Ukoliko vam zatreba bilo kakva pomoć, na raspolaganju vam stoji korisnička podrška Meridianbet. Sa njima možete da ostvarite kontakt preko najpoznatijih aplikacije za komunikacije. Korisnicima je dostupan chat uživo i ova metoda komunikacije je najzgodnija jer će vam operater veoma brzo i efikasno odgovoriti na sva pitanja koja vas zanimaju. Ono što ponekad može biti problem je da ćete morati sačekati par minuta u zavisnosti od opterećenja, ali to nikada nije previše i sve se manje – više brzo rješava na zadovoljstvo igrača prije svih.

Kao sredstvo komunikacije sa ovom kladionicom možete koristiti i e-mail, call centar, Viber Chat, WhatsApp chat. Odgovore na pitanja dobijate u veoma kratkom roku što je veoma važno za svakog igrača. Takođe, možete koristiti i društvene mreže. Na stranici Meridian kladionice ćete uvijek doći do informacija koje će vas interesovati ili vam biti zanimljive.

Meridian bonusi i promocije

Kladionica Meridianbet ima zaista veliki broj prije svega promocija, ali krenimo redom. Za početak vam nude 10eura bez uslova za registraciju naloga.

Uplata depozita ponedjeljekom vam donosi 10% bonusa. Ukoliko utorkom izvršite uplatu puetm J&A terminala dobijate 5 eura bonusa. Uplate putem Skrilla srijedom vam donose 10 besplatnih spinova. Četvrtkom vam uplata preko Paysafea donosi čak 50% bonusa. Uplate putem Nettelera petkom vam donose besplatne spinove. Vikendom uplate preko Mpaya vam donose 10% bonusa.

Svaka uplata na POS terminalima vam donosi 10% bonusa. Sve uplate preko banke ili pošte vam donose 5% bonusa. Svaka uplata MeridianPayom donosi 10% bonusa.

U momentu pisanja ovog teksta u kazinu imaju aktivnu Duplo veća žurka promociju na PiggyParty slot igri čiji nagradni fond je 1600 eura. Nakon registracije na Meridian sajt dobijate i 50 besplatnih spinova za igre u kazinu. Tu je i “Egipatska slot avantura” i mnoge druge specijalne ponude.

Ono što je veoma važno da ukoliko se registrujete svakodnevno posjećujete njihov sajt jer broj promocija koje nude i dostupnih bonusa se mijenja iz dana u dan i postaje sve veći.

Klađenje uživo

Klađenje uživo im je na nivou ostalih svjetskih onlajn kladionica. Tamo možete da nađete utakmice iz mnogih sportova i liga, a isto tako imate i široku ponudu znakova za igranje. Osim toga, utakmice i statistiku možete da pratite preko savremene grafičke animacije koju nudi sajt i na taj način ćete biti u toku sa utakmicom i biće vam lakše da ostvarite dobitak.

Platforma za klađenje uživo je veoma lijepo sređena i omogućava igraču da brzo pronađe meč i tip koji traži i da se brzo kladi jer kod klađenja uživo upravo to je nešto što je i presudno za svakog igrača. Ovakav tip klađenja je izuzetno pogodan i mnogi ga smatraju najboljom mogućom opcijom kada je sportsko klađenje u pitanju.

Mnoge studije i istraživanja su pokazala da upravo igrajući klađenje uživo imate najveću šansu da osvojite dobitak. Ukoliko uz to imate sve pogodnosti koje nudi sajt Meridianbet kladionice za klađenje uživo vaše šanse za postavljanje dobitnog diketa se povećavaju.

Kvote se mijenjaju u realnom vremmenu i ponuda je veoma dobra. Ono što može biti problem igraču je taj što platforma nekada sporije reaguje na komandu i dok igrač bude u mogućnosti da položi opkladu kvota se promijeni i nemoguće je odigrati. Zbog ovoga je veoma bitno da igrač bude veoma pažljiv i prati sve promjene prije postavljanja opklade jer upravo to može biti presudno da li će tiket biti dobitan ili ne.

Mobilna aplikacija

Mobilna aplikacija kladionice Meridianbet je na veoma visokom nivou. Ono što se najviše dopada korisnicima je to da aplikacija može biti podešena po njihovom ukusu. Na taj način kladionica vam je dostupna gdje god da ste. Aplikacija radi na najpoznatijim platformama, odnosno Android i iOS.

Skidanje aplikacije i njena instalacija na mobilni uređaj su jako jednostavni. Ukoliko imate bilo kakav problem obratite se korisničkoj podršci.

Ono što je važno je da korisnicima aplikacije nije uskraćen nijedan segment ponude koja postoji na desktop verziji kladionice. Moguće je vršiti uplate i isplate preko aplikacije, ali igrati mečeve uživo. Meridian ima jako dobru i korisnu aplikaciju. Nju će mnogi igrači korisititi s obzirom da je sve veći broj kladioničara koji za igranje koriste pametne telefone ili tablete.

Zaključak za Meridianbet

Ukoliko birate sigurno i jednostavno klađenje, sa izborom solidnih kvota i dobru kazino zabavu onda je Meridianbet kladionica i kazino pravo mjesto za vas.

Ova kladionica i kazino su se pozicionirali među liderima u oblasti sportskog klađenja i kockanja u regionu sa tendencijom da tu i ostane. Kako bi to ostvarili izuzetno vode računa o potrebama igrača i orjentisani su ka igračima.

Ukoliko želite kladionicu koja ima dobre kvote, odličnu pokrivenost igrama ovo je pravo mjesto za vas. Ljubitelji klađenja uživo takođe će bez problema naći sve što ih zanima i odigrati ono što žele.

Ako imate problema sa uplatom, isplatom , postavljanjem opklade ili bilo kakvu nejasnoću korisnička podrška vam je na usluzi i vrlo brzo i ljubazno će vam izaći u susret.

Meridan je svakako kladionica i kazino koji svaki igrač treba probati. Da li će se kod nje i zadržati zavisiće isključivo od njegovih preferenci. Meridian iz dana u dan se trudi da poveća svoju ponudu i da igračima pruži maksimalan ugođaj. To čine sve sa ciljem da se što više zabave i zadrže kod njih. Ukoliko izaberet ovu kladionicu i kazino sigurno se nećete pokajati.