Melbet bonus i recenzija

Melbet online kladionica se prvi put pojavila još 2012. godine i od tada do danas je izgradila respektabilno ime u industriji online klađenja. Od svojih početaka, web platforme provajdera online kazina su u vlasništvu Bonnal Ltd, a njima upravlja druga kompanija – Pelican Entertainment. Ova posljednja ima licencu i reguliše je posebno tijelo u vladi države Kurasao.

Melbet je svoj rad započeo kao online kladionica sa velikim izborom sportskih događaja na koje je bilo moguće klađenje, da bi nešto kasnije svoje poslovanje povećali uvođenjem online kazina. Od tada do danas Melbet je proširio svoju mrežu dostupnih igara koristeći nekoliko različitih softver provajdera koji imaju najmodernije i najnovije kazino igre.

Veb stranica Melbet

Veb stranica MELbet kladionice je prilično jednostavna, jasna i laka za upravljanje po njoj. Sam dizajn stranice je vrlo elegantno napravljen tako da je sve na svom mjestu. Ukoliko naprimjer kliknete na dugme “eSports”, u gornjem dijelu stranice, poslaće vas na sasvim drugačije dizajniranu stranicu za sve koji vole klađenje na eSports. Izgleda odlično i originalno.

U centralnom dijelu stranice se nalaze najpopularniji događaji, na lijevoj strani je lista svih dešavanja, a na desnoj će se pojaviti tiket kada ga odigrate. Osim sportskog klađenja u sekciji “Bet Games” postoju opcija igranja karti, binga, točka sreće. Pored “plaćanja” je dio “klađenje uživo” preko kojeg možete da postavljate svoje opklade u realnom vremenu. U desnom uglu stranice je moguće izabrati jezik, a sam stranica je prevedena na 44 jezika. Uz to možete i birati kakve koeficijente želite.

Pokrivenost i ponuda

MELbet u scom dijelu za sportsko klađenje nudi i više od 1000 događaja dnevno. Možete se kladiti na događanja iz fudbala, tenisa, košarke, odbojke, hokeja, bejzbola, kriketa…

Osim standarne ponude postoji opcija i klađenja na tim koji će postići prvi gol, pobjednike u vremenskim intervalima, kartone, faulove, kornere… U pojedinačnim sportovima kao što su biciklizam, atletika, skijanje i slično postoji i šansa igranja “jedan na jedan” izabranih sportista. Ova ponuda se pokazala kao veoma zanimljiva igračima i u posljednej vrijeme se sve češće igra. Naročito u Formuli 1 i Moto Gp.

Melbet

Uplata i isplata novca u Melbet kladionica

MELbet onlina kladionica i kazino nude raznolike mogućnosti za uplatu i isplatu novca, posebno kada su u pitanju korisnici iz zemalja bivšeg Sovjetskog saveza. U opticaju su brojni e-novčanici (Easy Pay, Skrill, EPay, AstroPay…), kreditne i debitne kartice, bankarski transferi, pa čak i bitcoin.

U upotrebi su mnogobrojne valute, od eura i američkog dolara, pa sve do turske lire.

Za uplatu je potrebno unijeti podatke iz važećeg pasoša. Isplate se obrađuju u roku od 15 minuta, osim za kreditne kartice đe je rok od dva do pet dana.

Korisnički servis

Ako imate pitanja ili probleme možete da kontaktirate MELbet popunjavanjem formulara koji je postavljen na veb stranici u odeljku “kontakti”, ali postoji i opcija putem elektronske pošte ili telefonom 24/7.

Ono što je svakako najbolja opcija je da ih kontaktirate putem čata uživo. Njihovi operateri su vam dostupni i spremni su da vam izađu u susret kad god imate neko pitanje ili nedoumicu. Kada govorimo o operaterima nije zastupljen nijedan od jezika bivše Jugoslavije pa je potrebno predznanje nekog od stranih jezika.

Opšta pitanja: [email protected]
Tehnička podrška: [email protected]
Služba za bezbednost: [email protected]
Javni odnosi i marketing: [email protected]
Finansijska služba: [email protected]
Besplatan telefon: +7 804-333-72-91

Melbet bonus

MELbet do skora nije nudio bonus novim korisnicima već je bio skoncentrisan samo na stalne igrače, za koje je spremao redovne promocije.

Međutim to se promijenilo. Sada ćete za registraciju na Melbet online platformu za klađenje dobiti 100% bonusa.

Osim toga tu je bonus dobrodošlice od 30 eura za free bet. Da bi se kvalifikovali za ovaj bonus potrebno je da upaltite 10 eura i da se kladite, a da mečevi na tiketu nemaju koeficijent manji od 1.5. Kvalifikacijska opklada mora biti odigrana u roku od najmanje 30 dana nakon uplate. Ponuda je ograničena na jednu po osobi, obitelji, IP adresi, uređaju, adresi e-pošte ili podacima o plaćanju. Ponudu nije moguće zbrajati s drugim bonusima ili posebnim ponudama. Ponuda je dostupna samo novim igračima MELbeta.

Bonus ćete dobiti i ako postavite 100 i više opklada za 30 dana.

Kombinacija na dan – ukoliko vaš kombinacijski tiket bude dobitan uz njega možete da dobijete bonus od 10%.

Nedeljni refundacijski bonus – povrat novca od 15% od izgubljenog u jednoj nedelji.

Za detaljne informacije najbolje je da posetite sajt kladionice MELbet.

Igre u Melbet kazinu

Melbet u svojoj ponudi ima različite kazino igre koje dolaze od velikog broja poznatih softver provajdera. Od njih se ističu Endorphina, Amatic, Play’n Go, NetEnt, EGT, Betsoft, PlaySon, iSoftBet, Booming Games, Microgaming, Pragmatic Play, Red Tiger, 1×2 Gaming, BetSafe, Realistic Games i njihove igre čine više od polovine ponude.

Slot igre

Odsjek za slot igare na veb stranici Melbet nalazi se pod opcijom „Više“. Na stranici slot igara postoji velika kolekcija različitih vrsta slot igara koje su inače najpopularnije u svim online kazinima. Međutim, na lijevoj strani ove stranice vidjećete listu svih kategorija kazino igara od Pokera do Kenoa i svega ostalog. Postoji i lista omiljenih igara, gdje možete vidjeti neke od najčešće igranih kazino igara. Osim toga, možete da iskoristite polje za pretragu koje će vam omogućiti da lako nađete kazino igru koju želite igrati.

TV Igre

Dio TV igre nalazi se na kartici „Više“ na veb stranici Melbet. Odjeljak TV igre ima dvije kategorije – TVBET i BETGAMES TV. U ovom odeljku možete strimovati kazino igre uživo, a njih možete u isto vrijeme gledati i kladiti se. Ovo pomalo liči na funkciju sportskog klađenja uživo.

Bingo

Kao i slot igre i Bingo se nalazi na kartici „Više“. Na Melbet odeljku Bingo možete igrati i kladiti se u igrama Bingo, Keno, Battleship i Crazy Bingo uživo. Da biste igrali, jednostavno morate kupiti karte. Ako ste ljubitelj binga sigurno će vam se dopasti ova ponuda.

Fast games

Pod karticom Fast games nalazi se značajan broj kazino igara koje su izuzetno popularne i koje igrači sve češće igraju. Tu se prije svih misli na Cards, 4 asa, Ruski rulet, Klondajk, Dice, Lucky card, Baccarat i rulet.

Većina igrača u ovom dijelu provede određeni dio svog vremena igrajući ove zanimljive kazino igre na kojima se pored dobre zabave može i dobro zaraditi.

Kazino uživo

Melbet ima i značajan broj igara u kazinu uživo. U ovom odjeljku imate mogućnost da osjetite pravo kazino iskustvo sa dilerima koji se uključuju uživo iz kazina. Postoji nekoliko varijanti za igranje kazina uživo, a vama se nudi da izaberet kod kojeg provajdera želite igrati. U ponudi su: Grand Virginia, Evolution Gaming, Zugi, Portomaso, Lucky Streak, Asia Gaming, Gameplay Interactive, Vivo Gaming i Live slots.

Kod kog god da uđete u daljoj ponudi birate da li želite igrati rulet igre, poker igre , blackjack igre, bakaru, kvizove ili lutriju.

Mobilno klađenje

MELbet posjeduje mobilnu aplikaciju posredstvom koje možete da se kladite ili da pristupite istoriji vaših opklada i da dobijete veće kvote za neki događaj. Sama veb stranica je vrlo responsivna i nećete imati nikakvih problema ako odlučite da igrate kladionicu ili kazino preko nekog od mobilnih uređaja. Svi događaji, igre i sportovi koji su dostupni na desktop verziji veb stranice dostupni su i u aplikaciji pa će svi igrači uvijek imati iste opcije, ali i šanse za osvajanje dobitka.

Zaključak za Melbet kladionicu i kazino

MELbet je moderna i sofisticirana online kladionica i kazino koja svojim igračima nudi najbolji izbor igara i događaja na koje se moguće kladiti ili igrati u kazinu. Online kladionica nudi dobre bonuse i redovne promocije kako za nove tako i za stare igrače. Svima su dostupne različite metode za uplatu i isplatu, a kada igrate kod njih možete biti sigurni da je vaš novac bezbjedan.